Kalite Politikamız
23 Haziran 2021


  • 1-Bakanlığımız Sağlıkta Kalite Standartlarına  ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak
  •  
  • 2-Yasalar, mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini sunmak
  •  
  • 3-Yürürlükte bulunan yasal diğer şartlara uymayı taahhüt etmek
  •  
  • 4-Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak,
  •  
  • 5-Kurumumuz kalite hedeflerinin yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması için hasta ve çalışan odaklı hizmet vermek
  •  
  • 6-Kurumumuzda “Kalite Kültürü” nün yerleşmesini, devamlılığını, sürekli iyileştirilmesini sağlamak
  •  
  • 7-Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmet vermek,
  •  
  • 8-Hasta ve Çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,
  •  
  • 9-Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,
  •  
  • 10- Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın  eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,
  •  
  • 11- Engelli  ve  yaşlı  hastalarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri rahatlıkla alabildikleri “Engelsiz Hastane”  olmak,
  •  
  • 12- Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler vermek,
  •  
  • 13- Hasta bakımının tüm yönleriyle  sorgulandığı, hesap verebilir, vicdanlı bir hizmet anlayışı içinde olmak,
  •  
  • 14- Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu için çalışmak,
  •  
  • 15- Kendimizi devamlı ölçmek ve iyileştirmek,
  •  
  • 16- En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır.