SİNOP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ATATÜRK DEVLET HASTANESİ
Yönetim
Başhekim
Başhekim Yardımcıları
Op. Dr. Ahmet ÇAKMAK
Dr. Büşra GENÇBAY
İdari ve Mali İşler Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
Ziver DURAN
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Yardımcısı
Semral DİNÇEL
Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü
Destek ve Kalite Hizmetleri Müdür Yardımcısı
FAHRİ ÖZKAYA
Kurumsal
Tarihçe
Misyonumuz
Vizyonumuz
Organizsayon Şeması
Yerleşim Planı
Değerlerimiz
Tıbbi Birimler
Klinikler / Poliklinikler
Acil Tıp (Acil ve İlkyardım)
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Aile Hekimliği
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Anesteziyoloji ve Reanimasyon
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Biyokimya ve Klinik Biyokimya
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Çocuk Cerrahi
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Dermatoloji
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Endokrinoloji Ve Metabolizma
Klinik Hakkında
Doktorlarımız
Hizmetlerimiz
Poliklinik Hizmetleri
Acil Sağlık Hizmetleri
Klinik Hizmetleri
Poliklinik Hizmeti Veren Branşlar
Öneri - Görüşleriniz
Personel Öneri ve Görüş
Hasta Görüş ve Öneri Formu
HEKİM ŞEÇME HAKKI
İletişim / Ulaşım
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Birimi
Sağlıkta Kalite Geliştirilmesi ve değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı Web Sitesi
Dış Kaynaklı Dökümanlar
Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Hizmet Birimleri ve Görevleri Hakkında Yönerge (2018)
SKS Rehberleri
İlaç Güvenliği Rehberi
Doküman Yönetim Rehberi
Gösterge Yönetim Rehberi
Güvenli Cerrahi Uygulama Rehberi
Klinik Mikrobiyoloji Laboratuvarı Kalite Yönetim Rehberi
Anket Uygulama Rehberi
Kalite Politikamız
istenmeyen Olay Bildirim Sistemi (Güvenlik Raporlama)
Kalite Yönetimi Organizsayon Şeması
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
23 Haziran 2021
1-
Bakanlığımız
Sağlıkta Kalite Standartlarına ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak
2-
Yasalar, mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini sunmak
3-
Yürürlükte bulunan yasal diğer şartlara uymayı taahhüt etmek
4-
Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak,
5-
Kurumumuz kalite hedeflerinin yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması için hasta ve çalışan odaklı hizmet vermek
6-
Kurumumuzda “Kalite Kültürü” nün yerleşmesini, devamlılığını, sürekli iyileştirilmesini sağlamak
7-
Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmet vermek,
8-
Hasta ve Çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,
9-
Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,
10-
Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,
11-
Engelli ve yaşlı hastalarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri rahatlıkla alabildikleri “Engelsiz Hastane” olmak,
12-
Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler vermek,
13-
Hasta bakımının tüm yönleriyle sorgulandığı, hesap verebilir, vicdanlı bir hizmet anlayışı içinde olmak,
14-
Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu için çalışmak,
15-
Kendimizi devamlı ölçmek ve iyileştirmek,
16-
En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır.
×